Digitalni diktafony/MP3 prehravace a linux

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Úterý Leden 13 20:08:27 CET 2004

| V Po, 12. 01. 2004 v 11:31, Peto V. (2) pĂ­ĹĄe:

| To zni velmi dobre :-)
|
| jeste by me zajimalo, jestli nekdo nemate predstavu, zda bude pod
| linuxem fungovat pres USB i dobijeni akumulatoru. Dany typ IRIVER
| IFP-590T, totiz udajne jinou moznost nenabizi.
|
| Jak to funguje? Je na to nejaky soft, nejake standardy, nebo je to
uplny
| windows-hack.
Nemam ani sajnu, ale odpoviem :))
AFAIK USB ma x 500 mA, co takemu MP3playeru moze stacit.
No a jednoducho to funguje hardverovo - t.j. zapoji sa - nabija sa.
(popr. do toho este vstupuje firmware na strane MP3 (napr. ak su nabite
baterky na 95%, tak nezacne nabijat)
DISCLAIMER - "toto len predpokladam" :)