Digitalni diktafony/MP3 prehravace a linux

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Leden 12 13:31:24 CET 2004

V Po, 12. 01. 2004 v 11:31, Peto V. (2) pĂ­ĹĄe:
> Ak chces "normalnu" bezproblemovu USB komunikaciu, zisti si u vyrobcu,
> ci zariadenie podporuje USB Mass Storage (obcas USB MS (nemylit s M$
> :))).
>
> Ak ano, tak pod Linuxom aj Win (a IMHO aj Macom) mas zaistenu
> bezproblemovost, pokial mas dobre rozbehane USB.
>
> FYI (AFAIK!) vsetky iRiver novsie ako 18 mesiacov USB MS maju (niekde je
> treba dat najnovsi firmware).
To zni velmi dobre :-)

jeste by me zajimalo, jestli nekdo nemate predstavu, zda bude pod
linuxem fungovat pres USB i dobijeni akumulatoru. Dany typ IRIVER
IFP-590T, totiz udajne jinou moznost nenabizi.

Jak to funguje? Je na to nejaky soft, nejake standardy, nebo je to uplny
windows-hack.

Pavel