Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Leden 12 15:40:28 CET 2004

On 12. Jan, 01:51 PM CET, Kamil Krejča <k.krejca.konference na brno.elcom.cz> wrote 45 lines:

> Jen tak pro zajimavost, mam s TV trochu jiny problem: RadeonVE od Manli a
> zaboha nejsem schopen dostat na TV barvu. Pripojeni jde z S-Video konektoru

Jasně :))) Už mě to zjištění stálo 300 a bude stát dalších 600. Problém je,
že některé televize nemají směšování barev ve SCART (aspoň jsem to tak
pochopil) a tudíš ten kabel musí obsahovat jakousi dodatečnou logiku.

Včera mi volal kamarád (se stejným problémem), že popadl notebook a v
Eleckto WOrldu si nechal rozbalit jeden kabel po druhém, aby to vyzkoušel a
našel jakýsi za 600.

> pres original dodavanou redukci na Cinch a pak na Scart, bohuzel pouze s
> cernobilym vysledkem. Se stejnym zelezem (TV, kabely) funguje Radeon9000 (s
> orig. redukci na Cinch) barevne bez problemu. Zatim jsem ani na netu nenasel
> nikoho podobne "postizeneho".

Je to běžně popsaní na Internetu, zkus googlovat

http://www.google.com/search?num=30&hl=en&lr=lang_en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%2Bscart+%2Bvideo+%2Bcolor+%2Btv+%2Blinux+%2Bs-video&btnG=Google+Search

mk