Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pondělí Leden 12 17:06:35 CET 2004

On Mon, Jan 12, 2004 at 03:40:28PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:
> Jasně :))) Už mě to zjištění stálo 300 a bude stát dalších 600. Problém je,
> že některé televize nemají směšování barev ve SCART (aspoň jsem to tak
> pochopil) a tudíš ten kabel musí obsahovat jakousi dodatečnou logiku.

Toto uz nesuvisi s Linuxom, ale dalsi typ:
V decembrovom cisle aradia niekto popisoval podobny problem:
problem1: niektore karty kontroluju impedanciu pripojeneho zariadenie,
ci je 75 Ohm
problem2: jednoduche kable svideo => composite maju na svideo strane
napevno spojeny jasovy a farebny vstup
zaver: takyto kabel dana karta spatne detekuje (v skutocnosti ho
detekuje dobre, ale kabel je na ...)
riesenie v AR: vlastny zmiesavac + videozosilovac

> Včera mi volal kamarád (se stejným problémem), že popadl notebook a v
> Eleckto WOrldu si nechal rozbalit jeden kabel po druhém, aby to vyzkoušel a
> našel jakýsi za 600.

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;