Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Pavel Vejnárek vejnarek na kn.vutbr.cz
Pondělí Leden 12 17:24:15 CET 2004

Kamil Krejča napsal(a):
> Jen tak pro zajimavost, mam s TV trochu jiny problem: RadeonVE od Manli a
> zaboha nejsem schopen dostat na TV barvu. Pripojeni jde z S-Video konektoru
> pres original dodavanou redukci na Cinch a pak na Scart, bohuzel pouze s
> cernobilym vysledkem. Se stejnym zelezem (TV, kabely) funguje Radeon9000 (s
> orig. redukci na Cinch) barevne bez problemu. Zatim jsem ani na netu nenasel
> nikoho podobne "postizeneho".
>
> Kamil

Zdravim,
ja mam ten samy problem. Kabel S-video->SCART jsem si vyrabel sam a hned
na druhy pokus se mi podarilo najit spravne zapojeni. :) Tedy spravne do
te miry, ze se zobrazil alespon cernobily obraz. Pak jsem vygoogloval
teorii, ze se to stava kvuli nesouladu TV norem. Napriklad kdyz notebook
posila signal v NTSC a TV umi jenom PAL. Na starem notebooku(Compaq
armada 300) mi sla norma zvolit v biosu a dokonce prepinani
TV/Display/VGA bylo hardwarove pomoci specialni klavesy.

Ted mam nejake "nabusene" Premio s radeonem a nevyberu si nic ani v
biosu ani v ovladacich ve windows. Atitvout mi je akorat schopny
nadetekovat, ze je pripojena TV, ale prepnout zobrazeni uz odmita. Ted
ho tady nemam, takze ani nereknu co pise za chybu.

--
Pavel Vejnárek
vejnarek na kn.vutbr.cz