Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Leden 12 17:33:40 CET 2004

Pavel Vejnárek napsal(a):
> ja mam ten samy problem. Kabel S-video->SCART jsem si vyrabel sam a hned
> na druhy pokus se mi podarilo najit spravne zapojeni. :) Tedy spravne do
> te miry, ze se zobrazil alespon cernobily obraz.

Bud ta televize neumi S-video pres SCART a cernobile to jde proto,
protoze jasovy signal je pripojen na pin pro klasicke video nebo
neni TV nastavena, ze na danem vstupu je pripojen S-Video vstup.
Pohledejte v menu, nekde tam budu pravdepodobne prepinani
CVBS video/S-video pro dany SCART vstup.
Pokud TV S-video signal neumi, tak je treba smichat je dohromady.

	Majklik