ProFTPd a sprava virtualnich uctu

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 12 21:07:14 CET 2004

On Mon, 12 Jan 2004, metaXa wrote:

> Ano, rozumim Vam, ale jde mi o to, ze me shell a UID nezajima z toho
> duvodu, ze chci vytvaret pouze virtualni uzivatele, kteri nevlastni
> systemovy ("opravdovy") ucet. Proste existuje jen pro ProFTPd, ale nikde
> jinde... To je cele.

Psal jsem vam soukrome, ale ani me, ani ostatnim v konferenci jste jeste
nevysvetlil, proc vam systemove ucty v tomto pripade vadi. Zejmena kdyz
mate pozadavky jako nastavovani ruznych prav ruznym lidem na ruzne
adresare, tak se mi pouziti systemovych uctu jevi vic nez vhodne (i tak to
mozna bude fuska a mozna to nepujde bez nejakeho ACL filesystemu).

-- Honza Houstekl