ProFTPd a sprava virtualnich uctu

ynezz na hysteria.sk ynezz na hysteria.sk
Úterý Leden 13 00:48:07 CET 2004

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> [2004-01-12 23:15:41]:

> ano, a hlavne ze to je closed source, prepchate shellovymi scriptami

Ja bych nerekl, ze je to "prepchate", zalezi na konfiguraci. Nechci glftpd nejak
obhajovat, nebo zacit flame, ale pro me to je zatim nejlip konfigurovatelny ftpd
ktery existuje.

> a "napichane" vsetky mozne aj nemozne funkcie, podla mna velmi pochybnu
> bezpecnost a pokial sa nemylim tak to vychadza z wu-ftpd.

"Pochybnu bezpecnost" to mozna ma, ale pokud porovname pocet bugu v proftpd
a glftpd tak mame jasneho viteze :) Nevim kde jsi vzal, ze to "Vychadza z
wu-ftpd", kdyz je to closed source. A na "jedna baba povidala" neslysim :)

IMHO podle meho by uroven zabezpeceni mela byt stejna, at uz se jedna o
{open,closed} source SW.

ynezz

--
A.C.A.B.