ProFTPd a sprava virtualnich uctu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Leden 13 09:13:46 CET 2004

> Ja bych nerekl, ze je to "prepchate", zalezi na konfiguraci. Nechci glftpd
nejak
> obhajovat, nebo zacit flame, ale pro me to je zatim nejlip
konfigurovatelny ftpd
> ktery existuje.

To ano. Zvlaste pocet veci povesitelnych na prikaz SITE je uzasny :-)))) Ja
tedy nevim, ale ftp server by se imho mel starat o (jak jen to jde bezpecny)
prenos souboru a ne umoznovat generovani kontrolnich sum prenasenych
souboru, jejich kontrolu, pomocitani quoty, pomeru download/upload a
miliardy dalsich veci. Zakladani dalsich uctu nevyjimaje...

> "Pochybnu bezpecnost" to mozna ma, ale pokud porovname pocet bugu v
proftpd
> a glftpd tak mame jasneho viteze :) Nevim kde jsi vzal, ze to "Vychadza z
> wu-ftpd", kdyz je to closed source. A na "jedna baba povidala" neslysim :)
Ano. Profptd ;-))))) Myslim, ze ftp server, co umi poustet shellove skripty
je s bepecnosti v haji, neb v dotycnych skriptech mohou byt triliony chyb. I
kdyby tedy glftpd byl naprosto dokonaly, spousteni skriptu jej srazi kamsi
do hlubin.

> IMHO podle meho by uroven zabezpeceni mela byt stejna, at uz se jedna o
> {open,closed} source SW.

Ano. Nicmene o varianty "open" se to zajistuje mnohem lip.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz