nebootuje nic nez Mandrake 8.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Leden 13 11:00:18 CET 2004

> Pentium 75, Amibios: zkousel jsem CD RedHat 8.0, Debian Woody, Debian
> Sarge, Ultimate Boot CD a dalsi - nic, vubec nic, jako by ty CD nebylo
> bootovaci. Ale Mandrake 8.1 CD normalne bootuje, jako by se nechumelilo.
> A ted prijelo dalsi takove Pentium, a zase - nic krome Mandrake 8.1
> nebootuje.
>
> Nemate nekdo tuseni, v cem je to Mandrake 8.1 CD vyjimecne, jine nez
> vsechny ostatni, ze se chyti a bootuje? A nevite, jak pripadne upravit
> Debian CD, aby bootovalo na takovem stroji?

Nemuze to byt proste tim, ze mdk 8.1 mate na lepe odrazivem mediu? I kdyz je
mdk opravdu dobra distribuce ( ;-) ) tak nemyslim, ze by byla az tak
vyjimecna.
V jinem (lepsim) stroji s teze mechanikou jine distribuce bootuji nebo take
ne?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz