nebootuje nic nez Mandrake 8.1

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Leden 13 11:21:39 CET 2004

On Tue, 2004-01-13 at 11:00, Zdenek Mazanec wrote:
> Nemuze to byt proste tim, ze mdk 8.1 mate na lepe odrazivem mediu? I kdyz je
> mdk opravdu dobra distribuce ( ;-) ) tak nemyslim, ze by byla az tak
> vyjimecna.

To je mozne, ale odrazivost jsem merit nezkousel. Kazdopadne se s tim
poji jeste jedna zajimava vec: kdyz jsem se na to Mandrake CD chtel
podivat ve svem normalnim stroji, abych si jako vsiml, cim je vyjimecne,
tak mi ho moje NEC DVD-ROM vubec nenacetla/neprimountovala.

> V jinem (lepsim) stroji s teze mechanikou jine distribuce bootuji nebo take
> ne?

To jsem nezkousel, ale zkousel jsem 3 ruzne CD-ROM mechaniky v tom
konkretnim nebootovacim stroji. Po pravde priznavam, ze jsou to vsechno
zbytky a mrtvoly, co uz nikdo nechce, nic zanovniho, za co bych nejak
jako strkal neco do ohne.

Puvodne jsem se ptal hlavne proto, ze jsem si vsiml v diskusich u noveho
instalatoru Sarge, ze kdosi kritizoval zmenu systemu bootovani s
poukazem na to, ze nektere starsi BIOSy tu novou moznost nemaji a
bootuji jen diky emulaci floppy. Tak jsem si rikal, jestli nemuze byt
neco podobneho tady s tim Mandrake kontra zbytek.

Petr