Pomale SDL

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Leden 13 14:22:32 CET 2004

Dobrý den,

mám takový problém s SDL. Tedy je prostě pomalé. Na notebooku 900 Celeron,
128 MB RAM, mi jakékoli hry, na sdl založené, seberou veškerý procesorový čas.
Evidentně to dělá zobrazování, jednak zvýšené grafické rozlišení, ale to by
se ještě dalo pochopit a asi i ovladač (pokud srovnám rychlost přehrávání
třeba s ovladačem x11 a xv u mplayeru)

Poslední hra, kterou sem testoval, je freecraft, můj HW daleko přesahuje
požadované nároky, nicméně větráček na CPU běží jako divej, a hra při
rozlišení 800x600 je velmi těžko hratelná.

Pokud přepnu na jinou virtuální obrazovku, podle zvuku soudě, se hra zryhlí
na evidentně správnou rychlost.

Hledal sem všude možně, zda exitují nějaké proměné pro SDL, kterýma bych
třeba nastavil ovladač, ale nic sem nenašel. Tytéž problémy mám jak na
slackwaru, kde mám sld nainstalováno již předkompilované, tak na FreeBSDčku,
kde ho mám kompilované na míru, včetně celého ostatního SW.

Nevíte v čem by mohl být problém. Podle mě, by se to takto chovat nemělo :(

Děkuji zarady.

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
       hash.webjet.cz    www.webjet.cz    www.radioakropolis.cz
ICQ: 107760454    MSN: mcbig_cz na hotmail.cz    JABBER: mcbig na jabber.cz