Pomale SDL

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Leden 13 16:32:39 CET 2004

> Dobrý den,
  Zdravim,

> mám takový problém s SDL. Tedy je prostě pomalé. Na notebooku 900 Celeron,
> 128 MB RAM, mi jakékoli hry, na sdl založené, seberou veškerý procesorový čas.
  Chybny je uz predpoklad, takze ostatni (SDL) je mimo :-) Na vine urcite
neni SDL, ale nefunkcni GL. Nepsal jsi samozrejme ani co mas za grafacku,
ani co za hry provozujes, takze mohu tak maximalne typovat, ale zcela
evidentne zkousis 3D OpenGL hry a pouziva se Mesa sw render (zrejme).

> se ještě dalo pochopit a asi i ovladač (pokud srovnám rychlost přehrávání
> třeba s ovladačem x11 a xv u mplayeru)
  Toto neni dobry napad: v X je nejrozumnejsi pouzivat akorat xv - je na
prehravani a akcelerovani videa stavene.

> slackwaru, kde mám sld nainstalováno již předkompilované, tak na FreeBSDčku,
> kde ho mám kompilované na míru, včetně celého ostatního SW.
  FreeBSD nema OpenGL ovladace asi vubec pro nic, pro netBSD se snad da pouzit
alespon DRI.

> Nevíte v čem by mohl být problém. Podle mě, by se to takto chovat nemělo :(
  Napis sem radeji co je tam za grafiku (hint: lspci -vn). Bude zapotrebi
sprovoznit GL v Xkach. I kdyz je to notebook, tam nejaka dobra 3D karta byt
nemusi, pokud tam neni neco na zpusob i810/830 radeon8500 ktere se obcas
pouzivaji, tak je tam jen grafika jako grafika, zadne akcelerace, a na tom
GL proste nepojede (typicky ATI mobility, Tridenty...).

> Děkuji zarady.
>
> --
> Ondřej Tůma
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz