Zapnout DMA pro CDROM

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Úterý Leden 13 15:30:24 CET 2004

On Tue, 2004-01-13 at 13:40, Milos Prudek wrote:
> Jak se zapina DMA pro CDROM, ktera je prepnuta na emulaci SCSI?
> Moje CDROM-vypalovacka je na /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/cd a
> hdparm pise, ze ji nepodporuje.

Mate devfs, coz Vam nejspis bude komplikovat zivot i v jinych situacich,
nicmene pokud pouzijete demon devfsd, mel byste byt schopen pristupovat
k zarizeni i pod puvodnim nazvem.

hdparm se s /dev/sda uz srovna, nicmene pokud pouzivate emulaci scsi
ciste pro vypalovani, slo by pouzit jadro 2.6.x, kde uz lze vypalovat
bez emulace a vypnout to devfs (se scsi hw poli+lilem se nekdy opravdu
pobavite, radeji uz devfs nemountuju pri bootu nikde).

--
Jan Kokoska