Zapnout DMA pro CDROM

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Leden 15 17:19:49 CET 2004

> Mate devfs, coz Vam nejspis bude komplikovat zivot i v jinych situacich,
> nicmene pokud pouzijete demon devfsd, mel byste byt schopen pristupovat
> k zarizeni i pod puvodnim nazvem.

Sakra, mate pravdu. hdparm -d /dev/hdc funguje. Mel jsem si to najit v
lilo.conf. Omlouvam se za hloupy dotaz. A dekuju za odpoved.

Devfs je stejne deprecated, ze?

> ciste pro vypalovani, slo by pouzit jadro 2.6.x, kde uz lze vypalovat
> bez emulace a vypnout to devfs (se scsi hw poli+lilem se nekdy opravdu
> pobavite, radeji uz devfs nemountuju pri bootu nikde).

2.6 me laka, hlavne kvuli mount rainier (ktery neni integrovany, ale
Jens Axboe mi poslal patch pro 2.6.0) ale je tam hodne vad na krase,
napr. padani vmware i jine.

--
Milos Prudek