Priorita přistupu k siti

Jiří Němec root na underclocking.info
Úterý Leden 13 17:17:12 CET 2004

Zdravím
Nedávno jsem si pořídil neomezený internet přez GPRS od eurotelu. Vše jsem
rozchodil i s bluetooth pod jádrem 2.6.1. Ovšem programy se mi asi díky
vysokému pingu nedohodnou na tom, který má zrovna přístup k internetu. Hlavně
je to vidět když něco tahám prozillou, ktera ma 4 vlakna, v těchto podmínkách
se prostě mozilla k internetu nedostane a SIM občas není schopné odeslat
zprávu.
Dá se nějak nastavit prozille nižší priorita? V shorewallu je v
/etc/shorewall/tos nastaveni priority podle portu (jestli jsem to spravně
pochopil), da se něco podobneho udělat přez jména procesů (taham většinou z
portu 80, takže by tos nepomohlo)? Případně podobně třeba přez nějakou proxy?
Předem všem děkuji za nápady.
--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578