Tk/tcl a cestina

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Úterý Leden 13 17:33:38 CET 2004

Konstrukci zkusim.
Jde o to, ze prekladam z en do cz (nebylo to mysleno jako
preklad=kompilace)
Ano pod windowsama pouzivam interpret wish32 (podle me je jedno, jestli
tk/tcl bezi pod win nebo linux) programovani je stejne ne?
Aplikace je primarne urcena pro win32 platformu, pro linux je jako
Doplněk.
Diky za rady

Filip Flajšar

-----Original Message-----
From: Martin Proks [mailto:proks na aerospace.fsik.cvut.cz]
Sent: Tuesday, January 13, 2004 3:54 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Tk/tcl a cestina

Pokud se jedna o interpretaci scriptu pod MS-Windows pomoci wish32 a
pod, tak mate asi nastaveny spatny font versus kodovani zprav.
Pro ne-unicode programy pouzivam na zacatku scriptu tuhle
konstrukci (Tk 8.x):

switch $::tcl_platform(platform) {
	unix {
	    encoding system iso8859-2
	    # pripadne nastaveni kodovani podle locales
	}
	windows {
	    encoding system cp1250
	}
	macintosh
	    # buh vi jak to ma Mac
	-
	default {
	    tk_messageBox -default ok -icon warning -title \
             "Neznama platforma"
	}
     }

a pak samozrejme mit zdrojovy kod zkonvertovany do toho prislusneho
kodovani. S unicode jeste pracovat neumim, to by musel poradit nekdo
jiny, ale predpokladam ze to bude obdobne.

Pokud pouzivate vlozeni statickeho Tcl/Tk scriptu do C programu a
kompilaci C + Tcl/Tk knihovny, tak to taky nevim, nikdy jsem to
jeste nedelal, ale snad by to melo byt stejne jako v cistem Tcl/Tk +
dohledat potrebne knihovny ...

--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431            Tel: +420 224 357 416