Tk/tcl a cestina

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Leden 14 09:03:07 CET 2004

linux na ssos.cz napsal(a):

>Ahoj,
>predkladam zdrojovy kod jednoho programu, ktery je napsany v tk/tcl.
>Chtel jsem docilit plneho prelozeni, avsak se objevila chyba.
>V dialogech se mi nezobrazuje korektne cestina. Misto diakritiky
>jsou tam paznaky.
>Nevite cim to muze byt?
>Zkousel jsem to zatim na platforme win32, pod linuxem
>este e-e.
>Predem dekuji za nejake to nakopnuti :-)

Uz je to delsi dobu, co jsem v tom neco delala,
cestina mi chodila ve Win i Linuxu, ale texty, ktere jsem
chtela zobrazit cesky, se musely nacitat z externiho souboru, ktery mel
kodovani utf8.

    set f [open $fname r]
    fconfigure $f -encoding utf-8

Texty umistene primo ve zdrojovem kodu se mi cesky zobrazit nepodarilo.
Cesky vstup z klavesnice se mi taky nepodaril.
Do utf 8 jsem prevadela soubory manzelovym program hus
http://home.tiscali.cz/bubenic/nase.gnu/hus.htm

--
Katerina Bubenickova