Pomale SDL

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Leden 13 18:33:16 CET 2004

On Tue, Jan 13, 2004 at 04:32:39PM +0100, David Jez wrote:
>   Chybny je uz predpoklad, takze ostatni (SDL) je mimo :-) Na vine urcite
> neni SDL, ale nefunkcni GL. Nepsal jsi samozrejme ani co mas za grafacku,
> ani co za hry provozujes, takze mohu tak maximalne typovat, ale zcela

hry: simutrans, freecraft (strategus), raptor pro linux, xmame, aj.

> evidentne zkousis 3D OpenGL hry a pouziva se Mesa sw render (zrejme).

Ne jde pouze o 2D, na 3D sem uz radči zapoměl :(

>   Toto neni dobry napad: v X je nejrozumnejsi pouzivat akorat xv - je na
> prehravani a akcelerovani videa stavene.

No právě, mám pocit, zda SDL nepoužívá xv ale x11 :(

>   FreeBSD nema OpenGL ovladace asi vubec pro nic, pro netBSD se snad da pouzit
> alespon DRI.

Ne FreeBSD má DRI taky, ale mám šiťáckou grafiku

>   Napis sem radeji co je tam za grafiku (hint: lspci -vn). Bude zapotrebi
> sprovoznit GL v Xkach. I kdyz je to notebook, tam nejaka dobra 3D karta byt
> nemusi, pokud tam neni neco na zpusob i810/830 radeon8500 ktere se obcas
> pouzivaji, tak je tam jen grafika jako grafika, zadne akcelerace, a na tom
> GL proste nepojede (typicky ATI mobility, Tridenty...).

Bohužel ano, ale 3D hry opravdu nehraju, to sem vzdal :(

Grafika je:
01:00.0 VGA compatible controller: Trident Microsystems CyberBlade/i1 (rev
5d)

lspci -vn:
01:00.0 Class 0300: 1023:8620 (rev 5d)
        Subsystem: 1014:0502
        Flags: bus master, 66Mhz, medium devsel, latency 32, IRQ 11
        Memory at 80800000 (32-bit, non-prefetchable)	[size=8M]
        Memory at 80500000 (32-bit, non-prefetchable)	[size=128K]
        Memory at 81000000 (32-bit,non-prefetchable) [size=8M]
        Expansion ROM at 80520000	[disabled] [size=64K]
        Capabilities: [80] AGP version 1.0
	Capabilities: [90] Power Management version 1

Díky za pomoc
--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
       hash.webjet.cz    www.webjet.cz    www.radioakropolis.cz
ICQ: 107760454    MSN: mcbig_cz na hotmail.cz    JABBER: mcbig na jabber.cz