Monitoring (tools) everything (CPU, RAM, I/O)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 13 20:14:45 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, Peto V. (2) wrote:

> Ahoj.
> OT: Ked som volil $SUBJ rozmyslal som medzi 1984/BBiWU:)/Grebuloni
> monitorujuci vsetko, ale asi by to nevystihlo podstatu :)

Vypada to, ze mate celkem velke pozadavky, takze bych asi doporucil
nagios. Zrovna jednoduchy neni, ted se tim prokousavam a jde to ztuha, ale
zda se, ze vase pozadavky splnit dokaze (minimalne je to celkem modularni
system a sem tam si neco doplnit nebo upravit neni tezke).

Existuje i BigBrother (kdyz uz jste zminil toho Orwella), ale ten ma tusim
nejakou komercni licenci.

-- Honza Houstek