Monitoring (tools) everything (CPU, RAM, I/O)

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Pondělí Leden 19 13:14:19 CET 2004

| Vypada to, ze mate celkem velke pozadavky, takze bych asi doporucil
| nagios. Zrovna jednoduchy neni, ted se tim prokousavam a jde to ztuha,
ale
| zda se, ze vase pozadavky splnit dokaze (minimalne je to celkem
modularni
| system a sem tam si neco doplnit nebo upravit neni tezke).
No, necitim sa na velke zmeny.

Neexistuje na monitorovanie CPU, eth, load ... kombinacia 2-3
jednoduchych utilz?

| Existuje i BigBrother (kdyz uz jste zminil toho Orwella), ale ten ma
tusim
| nejakou komercni licenci.
Takze neprichadza v uvahu (financie su obmedzene, GPL je podmienka)

| -- Honza Houstek

Po instalacii na Debian - vidim vsak iba logy, ale negeneruje mi to
absolutne nic (html, png, gif ...)
Rady?
*
BTW: Co hovorite na toto?: