DHCP Server

Valter valter na atlas.cz
Úterý Leden 13 20:25:46 CET 2004

Prajem pekny den.

/* aj ked s ohladom na predpoved pocasia
to take dobre asi nebude */

1)
Vie mi niekto povedat, preco si dhcpd stazuje na to,
ze nema zadane udaje pre eth1 ?

Potreboval som vyskusat funkcionalitu dhcp v malom
prostredi kde za dhcp server bol zvoleny pocitac,
co zaroven robi aj router a firewall. Takze ma
eth0 smerom do lokalu a eth1 na wireless.

Na eth1 mam pevne pridelenu adresu a nechcem aby
tam vobec nieco poskytoval /* Aj ked to iptabless
odchyti :-) */

2)
Zrejme som niekde nastavil nejaku hovadinu, lebo mi
z pocitaca za firewalom s IP pridelenou od DHCP nesly
dotazy na DNS. ping s IP presiel.
Zrejme najaka vec v dhcpd.conf

3) 13.1.2003 zhruba 20:12 CET prestal odpovedat root.cz
ktory pouzivam na testovanie DNS. Zeby opet hack ?

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe