DHCP Server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 13 20:32:46 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, Valter wrote:

> Prajem pekny den.
>
> /* aj ked s ohladom na predpoved pocasia
> to take dobre asi nebude */
>
> 1)
> Vie mi niekto povedat, preco si dhcpd stazuje na to,
> ze nema zadane udaje pre eth1 ?

Ano. Protoze jste si neprecetl manual (cimz jste mimochodem porusil
Meta-FAQ teto konference, protoze tohle prehlednout proste nejde).

Interfacy na kterych ma poslouchat se dhcpd predavaji na prikazove radce,
jinak posloucha na vsech (potrebujete neco jako dhcpd eth0, jak to resi
vase distribuce si musite zjistit).

> 2)
> Zrejme som niekde nastavil nejaku hovadinu, lebo mi
> z pocitaca za firewalom s IP pridelenou od DHCP nesly
> dotazy na DNS. ping s IP presiel.
> Zrejme najaka vec v dhcpd.conf

Dtto (je-li to chyba konfigurace v dhcpd.conf, je-li to zalezitosk
klienta, logy a obsah /etc/resolv.conf na stanici).

> 3) 13.1.2003 zhruba 20:12 CET prestal odpovedat root.cz
> ktory pouzivam na testovanie DNS. Zeby opet hack ?

20:27 a bezi.

-- Honza Houstek