Davkove zpracovani obrazku

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Leden 14 00:19:30 CET 2004

Ahoj!

> zmeri se az do ktereho "kmitoctu" sahaji frekvencni slozky obrazu :) No a
> pak se to doostri tak, ze se zvyrazni vysoke "kmitocty". Vypada to jaxem to
> napsal blbe, ale i obraz se da spektralne analyzovat.
>
> Jak snadne... Ale ani fotošoup za dlouhe peňýze to neumi... On ani neumi
> poradne equalization, jako je treba naprosto spickova automaticka metoda
> popsana v prikladech k pouziti pythonovske kmihovny PIL.

Aha, tak to neni "automaticke doostreni", ale zmereni miry
rozmazanosti a potom "sharpen", ze?

Myslim ze jsem videl popis jeste lepsi silenosti: z rozostrene fotky
se spocitalo "jak musel vypadat svet aby to dopadlo takhle", a pak se
z toho pocitala zaostrena fotka. Jen to bylo nejak casove narocne
(tolik rovnic jako pixelu?) a delalo to snad soustredne kruhy ci
co...

"sharpen" si predstavit umim, ale tuhle metodu bych chtel videt...
								Pavel
--
When do you have a heart between your knees?
[Johanka's followup: and *two* hearts?]