sitovy provoz

lucas xxlucas na centrum.cz
Středa Leden 14 09:40:22 CET 2004

dobre rano,

mam jen malicky dotaz ohledne sitoveho provozu,mam MDK 9.2ue-r6, vse
funguje v poradku az do te doby kdy zmenim na stanici MAC adresu sitove
karty, tak prichozi sitovy provoz prijimam ale odchozi je pryc, neodeslu
z teto stanice nic, po vypisu ifconfig eth0  se mi u eth0 objevi
NOTRAILERS, vite co to znamena ja se stim setkavam poprve, v MDK 9.1 mi
toto nedelalo.POkud zmenim MAC adresu zpet NOTRAILERS zmizi a vse je
OK.Snazil jsem se googlovat, ale nic moc jsem nenasel, jenom ze by mohlo
jit o vadnou eth0(coz neni muj pripad, karta nornalne funguje).

                                                                  lucas