server s intel woodruff - jak RAID?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Leden 14 09:47:53 CET 2004

> Je to Vas pocit nebo je to necim podporeno? Muj pocit je totiz opacny, SW
RAID v Linuxu jsem vzdy umravnil bez ztraty dat - a ze jsem delal opicarny,
zatimco HW RAID5 pole jsem uz jednou zcela znicil - a to opravdu
nechcacky...

Mam opacnou zkusenost. Sw pole jsem rozbil (resp. se rozbilo) uz nekolikrat.
Zpetna synchronizace sice vzdy probehla, ale vysledky nebyly vzdy zcela na
100%. Hw pole jsem sice taktez uz jednou znicil, ale to jsem vedel, ze jdu
do souboje se sanci 1:4. Bohuzel, po zmacknuti kohoutku se ukazalo, ze to
nebyla ta jedina prazdna nabojova komora.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz