server s intel woodruff - jak RAID?

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Leden 14 10:09:23 CET 2004

Dne út 13. ledna 2004 19:46 jste napsal(a):

HH> Kupte si server spolu se sluzbou servisu do 2 hodin a prestante resit
HH> problemy s HW.

Mno, bude vyrazne levnejsi koupit si 1 server a 2 rezervni jen tak do zalohy,
nez takoveto sluzby, IMHO.

HH> Ono to bude mozna tim, ze je SCSI _vyrazne_ lepsi nez SATA.

No, v minule zprave jsem nadaval na Adaptec, ale to vubec nic neni proti IBM
ServeRAID radici, ktery je tak neuveritelne pomaly jako nic, prenosova
rychlost radove stovky kByte/sec (neprehanim ani trochu). Mozna ze je
optimalizovan pro vsechny operacni systemy od firmy Microsoft, protoze na
OS/2 (radic od IBM na OS od IBM) bezel stejne mizerne. Zkusebne na te
Netfinity byly asi 2 dny WinNT, bohuzel jsem tehdy rychlost disku netestoval,
ale na Linuxu a na OS/2 je to hruza.

Pripada mi nejlevnejsi a nejspolehlivejsi proste udelat server home-made,
servis si muzete delat sam, SW-RAID oproti HW ma jasne vyhody a o nevyhodach
vlastne nevim. Nebo nejake jsou ? Ze chudak Pentium4 2GHz musi pocitat XOR za
nevyhodu fakt nelze povazovat

?

--
Zdraví