server s intel woodruff - jak RAID?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Leden 14 10:48:47 CET 2004

> To non 100% znamenalo, ze jste prisel o nejaka data? Ja jsem samozrejme
zazil miliony synchronizaci (jak u HW, tak SW), vzdy vsak beze ztraty dat.
Ostatne, i HW RAIDy ne vzdy "povi" hostitelskemu systemu, ze je problem a
delaji resync - pozna se to treba ve vykonu/propustnosti v tu dobu... -
resync povazuji za naprosto korektni a normalni stav, pokud neprichazim o
data samozrejme...

No, neprisel jsem o data v pravem slova smyslu. Jen nektera nebyla po
resyncu tak uplne aktualni.

> No ja mel jeden pomerne maly warning, bohuzel ani ten drahy HW RAID
(Mylex) nebyl schopen rici, ze mu na vymenenem disku chybi par sektoru
(smula - puvodni disky se jaxi po 3 letech jiz nevyrabeji a 10GB neni vzdy
10GB, dokonce to ani neni 2*10^9 bajtu) a proto nezacal automatickou
synchronizaci, ale pouze se tvaril, ze se k disku nezna...donutil jsem ho
aby se znal..:-) - inu zkusenosti jsou obcas k nezaplaceni... (cekal jsem
vsechno mozne, ale ze nerekne tuto zakladni vec, veru ne)

Z hw raidu mam uz jenom dellovske percraidy a nemuzu si je vynachvalit -
rychle, reportuji problemy, proste idylka. Mel jsem jedne mylex raid, ale
ten vlastne nikdy neraidoval.
Mam za to, ze server ma byt dodan slusnym dodavatelem a supportovan tak
dlouho, jak dlouho ho chvi provozovat. Pak me ne moc zajima, zda se jeste
radice vyrabeji, to je starost dodavatele, kdyz si necha platit za support,
tak proc ne.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz