server s intel woodruff - jak RAID?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Leden 14 10:04:46 CET 2004

	To non 100% znamenalo, ze jste prisel o nejaka data? Ja jsem samozrejme zazil miliony synchronizaci (jak u HW, tak SW), vzdy vsak beze ztraty dat. Ostatne, i HW RAIDy ne vzdy "povi" hostitelskemu systemu, ze je problem a delaji resync - pozna se to treba ve vykonu/propustnosti v tu dobu... - resync povazuji za naprosto korektni a normalni stav, pokud neprichazim o data samozrejme...

> do souboje se sanci 1:4. Bohuzel, po zmacknuti kohoutku se
> ukazalo, ze to
> nebyla ta jedina prazdna nabojova komora.

	No ja mel jeden pomerne maly warning, bohuzel ani ten drahy HW RAID (Mylex) nebyl schopen rici, ze mu na vymenenem disku chybi par sektoru (smula - puvodni disky se jaxi po 3 letech jiz nevyrabeji a 10GB neni vzdy 10GB, dokonce to ani neni 2*10^9 bajtu) a proto nezacal automatickou synchronizaci, ale pouze se tvaril, ze se k disku nezna...donutil jsem ho aby se znal..:-) - inu zkusenosti jsou obcas k nezaplaceni... (cekal jsem vsechno mozne, ale ze nerekne tuto zakladni vec, veru ne)