Revolution OS & Code Linux titulky subtitles

ynezz na hysteria.sk ynezz na hysteria.sk
Středa Leden 14 12:01:41 CET 2004

Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz> [2004-01-14 10:37:19]:

> 	Link na Revolution OS (film) najdeme asi v archivu, ale Code Linux jsem
> jen zaslechl, rad bych shledl, pokochal se a poucil a hlavne siril osvetu dale,
> nabidnete nekdo?

Ja jsem o Code Linux ani neslysel. Pres g00gle se mi nepodarilo najit zadnou zminku
o tom filmu. Nemate nekdo URL/info o tom filmu. Rad bych se na nej taky podival...

ynezz

--
A.C.A.B