Revolution OS & Code Linux titulky subtitles

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Středa Leden 14 12:53:00 CET 2004

Je to zaujimave, hoci som videl iba par minut (nestihal som so svojou
eng).
Stiahnut sa da cez DC++ (direct connect)
(huby neviem, ale aj 2-3 "velke ceske" "to mali")

| Pavel Janousek <janousek na fonet.cz> [2004-01-14 10:37:19]:

| Ja jsem o Code Linux ani neslysel. Pres g00gle se mi nepodarilo najit
zadnou zminku
| o tom filmu. Nemate nekdo URL/info o tom filmu. Rad bych se na nej taky
podival...

g00gle - loool :)

mozno to na par dni (za 1-2 tyzdne) dam na ftp (2mbit) - poslem info do
konfery a mnozte dalej
neviem vsak, ako je to s copyrightom - predpokladam, ze pred
"publikovanim" mailnem "autorom", ze ako ...
(aby sme tu nakoniec newarezili - prave toto tejto komunite nechyba ku
stastiu)