DHCP Server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 14 19:29:14 CET 2004

On Wed, 14 Jan 2004, Valter wrote:

> Prajem pekny den.

> Netvrdim, ze som dokonaly, a ze nic neprehliadnem.
> Skuste to ale vysvetlit grepu
>
> man dhcpd | grep dev
> <nic>
>
> man dhcpd.conf | grep dev
> <nic>

[...]

Jesli to nahodou nebude tim, ze jsem tu manualovou stranku necetl grepem,
ale odshora dolu.

dhcpd(8)                                                 dhcpd(8)

NAME
       dhcpd - Dynamic Host Configuration Protocol Server

SYNOPSIS
       dhcpd [ -p port ] [ -f ] [ -d ] [ -q ] [ -cf config-file ]
       [ -lf lease-file ] [ if0 [ ...ifN ] ]

Co by asi tak mohly byt ty paramtery if0 ... ifN? Pripadne pokud
preskocime na sekci COMMAND LINE.

COMMAND LINE
       The  names of the network interfaces on which dhcpd should
       listen for broadcasts may  be  specified  on  the  command
       line.   This  should  be  done  on  systems where dhcpd is
       unable to identify non-broadcast  interfaces,  but  should
       not  be  required on other systems.  If no interface names
       are specified on the command line dhcpd will identify  all
       network  interfaces which are up, elimininating non-broad­
       cast interfaces if possible, and listen  for  DHCP  broad­
       casts on each interface.

> Nic proti Vam osobne nemam, ale skor nez niekoho obvinite
> z porusovania Meta-FAQ skuste RTFM. Vyzeta to tak, ze na
> rozdiel od Vas som ho cital.

Ne, vyzera to tak, ze prestoze jste si neprecetl hned prvni radku manualu
jsem vam poradil (a upozornil na to, ze existuje manual a jakasi pravidla
teto konference). Misto podekovani jsem se dockal obvineni z toho, ze
nectu manual ja a co si to dovoluju vam vubec neco psat.

Nicmene beru si to k srdci a priste uz na podobne dotazy neodpovim vubec.

> Pripadnu dalsiu diskusiu na tema "Porusovanie Meta FAQ"
> smerujte do talk na linux.cz

Diky, nemam zajem. Umim svuj cas stravit i lepsim zpusobem.

-- Honza Houstek