DHCP Server - SOLVED

Valter valter na atlas.cz
Středa Leden 14 21:15:36 CET 2004

dhcpd [ -p port ] [ -f ] [ -d ] [ -q ] [ -cf config-file ] \
       [ -lf lease-file ] [ if0 [ ...ifN ] ]

Na rozdiel od iných programov nepouziva nazov eth0 ... ethx,
ale if0 ... ifx

> 2) Zrejme som niekde nastavil nejaku hovadinu, lebo mi z pocitaca za

   option domain-name-servers	192.168.1.1;

Neviem, ci je to niekde zaznamenane (necital som komplente vestku
dokumentaciu k networking a DHCP), ale informacia, ktoru DHCP client
dostane od HDCP servera, ma prednost pred nastavenim DNS v
/etc/sysconfig/network

--

Verejne sa ospravedlnujem panovi Janovi Houstekovi za krive
obvinenie z porusovania Meta-FAQ tejto kkonferencie.

Pán Houstek, dakujem Vam za poskytnutú radu.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe