Upgrade na RH 9.0 nebo Fedoru?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Leden 15 11:22:50 CET 2004

On Thursday 15 of January 2004 10:55, you wrote:
> Zdravim,
> mam RH 8.0 a chtel bych upgradovat.
>
> Zajimaly by mne osobni nazory, zda je lepsi jit na RH 9.0 nebo rovnou na
> Fedoru? Je v tom nejaky zasadnejsi rozdil?

Fedora Core 1 obsahuje novejsi baliky, ma zase o neco pritulnejsi instalaci a
co jsem ji tak zkousel, tak je v pohode. Fedorackej kernel ma implementovany
exec-shield, takze by to melo byt o neco bezpecnejsi.

<komerce>
K dnesnimu datu ma uz i Fedora nekolik stovek MB aktualizaci a tak si prihreju
polivcicku a upozornim Vas na
http://www.linux-cd.cz/content/index.php?target=productinfo&titul=56
</komerce>

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu