Upgrade na RH 9.0 nebo Fedoru?

Neděle Leden 18 23:26:34 CET 2004

On Thu, Jan 15, 2004 at 10:55:48AM +0100, Michal Sviga wrote:
> Zdravim,
> mam RH 8.0 a chtel bych upgradovat.
>
> Zajimaly by mne osobni nazory, zda je lepsi jit na RH 9.0 nebo rovnou na Fedoru?
> Je v tom nejaky zasadnejsi rozdil?
>
> Upgrade potrebuji hlavne kvuli lepsi podpore Ati radeon v X 4.3.0 a kvuli novejsimu KDE.
> Vse pouzivam hlavne jako desktop (KDE, Mozilla, Kmail, qmail, httpd, Quanta, mplayer, ..)
>
> Predem dekuji za rady.

RH9 je stary, brzy mu skonci podpora a nevychazeji pro nej opravy, tj.
nektere chyby jsou proste vlastnost systemu.

Naproti tomu Fedora ma nejen security errata, ale i normalni opravy a
pripadne i rozsireni (Bugfix, Enhancement).

Pokud to mate na desktop, je Fedora jednoznacna volba.

Pokud byste to chtel na server, zalezi na vasi ochote udrzby. Tj.
upgrade celeho serveru kazdych 6-9 mesicu, kdy vyjde nova verze a stara
prestane byt podporovana (tj. rekneme 2-3 mesice po vyjiti te nove
verze).

Pokud chcete server udrzet v (defakto) netknutem stavu, doporucuji
nejaky klon RHEL 3 (Red Hat Enterprise Linux), tj:

WhiteBox Linux: http://whiteboxlinux.org
Caosity:        http://www.caosity.org
TaoLinux:       http://www.taolinux.org

Konference o rekompilaci RHEL: