Router, mala spotreba - vypinani HDD

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Leden 15 12:55:05 CET 2004

Dne 15.01.2004 v 07:21 +0100, Phill napsal(a):
> Presne tak, na routery davam zurnalovaci Ext3, prave kvuli bootovani, casto

Ja davam posledni dobou ext3 vsude, sveho casu jsem nedal dopustit na
ReiserFS, ale ta nekompatibilita je ponekud deprimujici, takze si
rikam ze ty uzasne vlastnosti mohu ozelet, pokud nechci stroj misto
upgrade preinstalovavat vc. formatu disku.

> updaty vubec, nebo ten termin spatne chapu. Pravdepodobne nasadim Slacka,
> okterem zatim moc nevim, ale existuje tam nejaka utilitka na update
> systemu(neco jako current)? Volil bych asi RH, protoze snim mam zatim dobre
> zkusenosti, ale nesledoval jsem vyvoj v posledni dobe a cely kolotoc veci
> kolem Fedory.

Pokud vas zajima moznost automatickeho updatovani Slackware, pak
doporucuji poohlednout se po utilitce swaret, ktera to zvlada (vcetne
zavislosti :-).

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...