Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 15 13:28:56 CET 2004

> Když je blbej a neumí číst web a informace v manuálu, jak msec funguje, tak
> ano, ale i já (neznalec) to povazuji za velice dobrou vlastnost - teď když
> vím, že tam je, tak se mi o ní (té vlastnosti) přemýšlí lépe... :))
>
> Když nastavíte tuším msec 6 jsou tam drsnější pravidla pro ochranu přístupu
> k souborům apod. Přečtěte si ten link

Tak jsem si ho tedy precetl. Co se tech jednorazovych nastaveni tyka, tak
tam neni sice nic objevneho, ale verim, ze moznost nastavit to jednoduse
na jednom miste se muze dost lidem hodit.

Co se tech jeho "periodic checks" tyka, tak je taky zcela v poradku
(ostatne jak uz napsal Michal, v SuSE je neco takoveho taky a dokonce i v
Debian Woody je z cronu spousteny find na setuid binarky). Zapnout ale
defaultne automaticke meneni prav je opravdu spatny vtip.

-- Honza Houstek