Automatické změny práv (Re: Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo))

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Leden 15 13:09:03 CET 2004

On Thu, Jan 15, 2004 at 12:45:02PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> Abych zastavil vaše výlevy na téma, že MDK je blbec. Já jsem blbec, nečetl

Nedělejme z toho zase polemiku o distribucích. Ostatně, mám pocit, že na
něco podobného jsem narazil i u SuSE, jen to tam nebylo defaultně zapnuté.
Problém s těmito distribucemi (Mandrake, Red Hat, SuSE) je v tom, že se
poslední dobou snaží defaultní nastavení přizpůsobit spíše uživateli, který
toho o Linuxu moc neví. Což není a priori chyba, ale když jsem  po instalaci
SuSE 9.0 zastrčil do CD-RW mechaniky médium a vyskočilo na mne okno programu
k3b, byl jsem poněkud v šoku a vypadlo ze mne několik nepublikovatelných
výrazů. Chtělo by to mít při instalaci jasně označenou volbu, která by
všechny tyto "vymoženosti" globálně zakázala, a v dokumentaci sekci, kde
by byl kompletní přehled takových nestandardních "vylepšení".

                                                           Michal Kubeček