Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Leden 15 16:28:46 CET 2004

On Thu, Jan 15, 2004 at 12:30:28PM +0100, Honza Houstek wrote:
> Nicmene za tim co jsem napsal si stojim. Ten nastroj sam od sebe meni
> prava (nebo je to alespon jeho default nastaveni).
Teda je "powindowseny", predpoklada, ze uzivatel/admin nevie, co robi. Ci je
to zmysluplne, je diskutabilne, nastastie ho mozes nepouzivat/odinstalovat,
ako uz bolo spomenute.

Riziko je v tom, ze sa neskusenym adminom/uzivatelom pocitac "powindowsi" este
viac, teda rozne programy sa navzajom doblbnu. Ako "spravne" pomoct neskusenym
zatial este nikto nevymyslel, ked ano, tak mi hned napiste ako a dobre na tom
zarobim :-).

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                       There's no place like ~