Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 18 18:06:16 CET 2004

On Fri, 16 Jan 2004, Martin Kamín ZULU wrote:

> Máte 100% pravdu. Nejsem, jsem uživatel a chci, aby mi Linux dělal, co
> má a já s ním měl tplik práce jako s autem: tudy se lije benzín = tady
> se to zapíná.

Ano. A co delate, kdyz se vam auto rozbije? Pokud ma byt paralela s autem
uplna, tak by bylo fer zminit, ze pokud u nejakeho systemu (nejen linuxu)
sedi uzivatel, ktery nektere problemy neumi resit sam, tak musi mit po
ruce nejakeho toho admina, ktery je vyresi za nej.

Jak to v praxi nekdy vypada dobre vime

"... no ja nevim, jak to mam udelane ... to mi delal ten kamarad, co
... ono to fungovalo, a pak mi Franta nainstaloval novou mys a ono se
to rozbilo ..."

-- Honza Houstek