iso image distribuce s updaty

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Leden 16 08:48:56 CET 2004

Zdenek Mazanec napsal(a):
> Jde to, ale je to docela opruz. Nejlip se to dela z aktualniho ftp stromu,
> neb jsou tam updatovane takovy ty kravinky kolem lg mechanik a podobne veci.
> Pak je nutny vyhazet stare balicky, nahrat nove, vymazat hdlisty a pustit
> MakeCD z ./misc adresare.
> Jak rikam, pokud to nechcete davat na 100 stroju, tak je skoro rychlejsi
> stahnout updaty zvlast nez se stvat  s vyse naznacenym martyriem.
>
> Pozor, sahat do skriptu, ktere image vytvareji se nevyplaci. Sice by to
> teoreticky nemelo vadit, ale vadi. Nevim, co to pozdeji kontroluje, ale
> nejaka kontrola tam je.

Hmm, to je docela narez, hlavne to rucni meneni balicku, ja si
predstavoval neco jednodussiho - "rozbaleni" iso obrazu do adresaru,
stahnuti updatu do dalsiho a pak spusteni skriptu/programu, ktery ty
balicky nahradi sam a vytvori iso soubory.
Takhle se to opravdu vyplati jen pri hodne strojich (ja mam potencialne
4 :-))

Radek Vybiral napsal(a):
 > Updaty se dají stáhnout a nainstalovat ihned při instalaci. Je to asi
 > nejjednodušší způsob jak získat aktualizovanou distribuci. Doporučuji.

Muzete, prosim, detailnej popsat, jak se to dela? Mandrake jsem
instaloval nekolikrat (ruzne erze, posledni 9.0) a nikdy jsem si pri
instalaci nevsiml (to muze byt jednoznacne chyba mezi zidli a
klavesnici), ze by tam byla nejaka volba umoznujici vlozit dalsi CD
(aspon predpokladam, ze updaty si clovek stahne, vytvori iso a
vypali...), ze ktereho by se nainstalovany system updatoval (ze by
instalacni program prosel seznam nainstalovanych balicku a ty, jejichz
novejsi verzi by nasel na dodatecnem CD by upgradoval).

S pozdravem Zdenek Bohm