iso image distribuce s updaty

Ales Vizdal ales na vizdal.net
Pátek Leden 16 11:08:41 CET 2004

On Fri, Jan 16, 2004 at 08:48:56AM +0100, Zdenek Bohm wrote:

> Muzete, prosim, detailnej popsat, jak se to dela? Mandrake jsem
> instaloval nekolikrat (ruzne erze, posledni 9.0) a nikdy jsem si pri
> instalaci nevsiml (to muze byt jednoznacne chyba mezi zidli a
> klavesnici), ze by tam byla nejaka volba umoznujici vlozit dalsi CD
> (aspon predpokladam, ze updaty si clovek stahne, vytvori iso a
> vypali...), ze ktereho by se nainstalovany system updatoval (ze by
> instalacni program prosel seznam nainstalovanych balicku a ty, jejichz
> novejsi verzi by nasel na dodatecnem CD by upgradoval).

Jedna z poslednich otazek instalatoru je, zda chcete aktualizovat
system, mam pocit, ze mate na vyber ftp servery, to se hodi pokud mate
rychlou linku. Mate-li pomalou linku jako, tak by vas cekani pri
stahovani zabilo ;), proto se hodi stahnout updaty a vystavit na
lokalni fpt server, ze ktereho pak zauktaulizujete celou sit.

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.net
http://ales.vizdal.net