iPAQ usb-storage

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Leden 16 12:03:36 CET 2004

Dňa Thursday 15 January 2004 17:25 ste napísali:
> Aben Siatris wrote:
> % Dňa Thursday 15 January 2004 14:44 ste napísali:
> % > > intuitivne som nacompiloval modul kernelu pre usb serial ipaq
> % > >
> % > > lsusb:
> % > > Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> % > > Bus 001 Device 005: ID 03f0:1016 Hewlett-Packard Jornada 548 Pocket PC
> % > > Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
> % avsak PDA vytvara nejaky /dev/usb/tts/0 a nieje to blockove zariadenie.
> % a tu som v koncoch a neviem ako dalej.
>
> A neni to /dev/usb/tty/0? V tom pripade mate seriovy port.
> [...]
je to skutocne /dev/usb/tts/0.
pri pokuse o citanie z neho, na iPAQu vybehlo okno ze sa pokusam
pripajat, takze je to vonco. pri pokuse o zapis do toho, citanie,
odpajanie, zapajanie mi ztuhol kernel (co som cakal ked stvaram
pitomosti, ze? :-)
takze, to zariadenie funguje a keby bola nejaka dokumentacia
snad by som k tomu aj nieco nakodil, ale nic nemozem objavit.
vsetci pokial mozu si ten iPAQ preinstalovavaju na linux, zial
mam novy model 4150 a na ten sa este linux ani neportuje
(vid http://www.handhelds.org/projects/)