iPAQ usb-storage

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Čtvrtek Leden 15 17:25:18 CET 2004

Aben Siatris wrote:
% Dňa Thursday 15 January 2004 14:44 ste napísali:
% > > intuitivne som nacompiloval modul kernelu pre usb serial ipaq
% > >
% > > lsusb:
% > > Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
% > > Bus 001 Device 005: ID 03f0:1016 Hewlett-Packard Jornada 548 Pocket PC
% > > Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
% avsak PDA vytvara nejaky /dev/usb/tts/0 a nieje to blockove zariadenie.
% a tu som v koncoch a neviem ako dalej.

A neni to /dev/usb/tty/0? V tom pripade mate seriovy port.
Co zkusit na nem rozjet sit pres ppp a na ipaqu taky?
:)

--mm                                                            Michael Mráka