iso image distribuce s updaty

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Leden 16 12:38:20 CET 2004

> Jedna z poslednich otazek instalatoru je, zda chcete aktualizovat
> system,

Aha, tak to musi byt nejaka novota. Nikde od 7.2 po 9.0 vcetne jsem si
toho nevsiml. Nebo ze by to bylo tim, ze jsem si nikdy instalatorem (to
se tak jmenuje od doby, kdy W95 zacali instalovat instalateri zatimco
pocitacovy technici instaluji sanitarni keramiku...) nenechal nastavit
sit, ale vzdycky jsem to nastavoval rucne po instalaci?

> mam pocit, ze mate na vyber ftp servery, to se hodi pokud mate
> rychlou linku. Mate-li pomalou linku jako, tak by vas cekani pri
> stahovani zabilo ;), proto se hodi stahnout updaty a vystavit na
> lokalni fpt server, ze ktereho pak zauktaulizujete celou sit.

Jina moznost nez ftp sever tam neni? Uff, to abych si doma nejdriv jeden
stroj jako ftp nainstaloval a pak teprv ty ostatni :-)) Mimochodem, tech
updatu je vazne tuna, updatovat to z kazdeho stroje pomoci ftp je docela
neekonomicke...

S pozdravem Zdenek Bohm