Hostingovej server

Standa Pacan baz na yo.cz
Pátek Leden 16 13:47:34 CET 2004

Co takhle naprogramovat uzivatelsky prijemny system spravy webu.
Kompletne pres PHP a Mysql a systemove veci pres Perl.

Moje predstava ze by to byl system ve kterem jsou dve administracni
rozhrani - jedno pro administratora - ktery by pridaval domeny a spravoval
cely system.
A druhe pro bezne uzivatele, ktere by zahrnovalo:

Vytvareni domen 3 radu.
Pridavani emailovych schranek.
Meneni hesla,jak k ftp pristupu tak k emailu
Pristup ke statistikam webu - tvorene bud pres webalizer, awstats nebo
internim systemem.
Udaje o poctu prenesenych dat jak pres http, tak ftp
Moznost upravy dns
Vyvtareni Mysql, Pgsql a Firebird databazi + meneni hesla..atd
Podpora qmailu a postifixu
Podpora vice jazyku - pravdepodobne resena pres gettext()
Moznost zaheslovani adresaru pres .httacess
Nastaveni zalohovani + moznost obnova dat ze zalohy
Webftp - moznost prenaseni dat na ftp pres webove rozhranni
Podpora vice programu - v kazdem programu uvedeny pocet mysql databazi, pop3
schranek,traffic..atd
Nastaveni listovani adresaru Options -indexes nebo Options +indexes
Mozna pridat takovy ty uzivatelsky sileny veci jako ankety,
formulare...atd - to uz je jenom detail

Btw - uz mesic neco jako predstavu tohodle pisu..

Takze se k tomu muzete vyjadrit - napsat jestli to ma nebo nema smysl (verim
ze ma:)))

a jestli by nekdo byl ochotny se podilet na vyvoji a udelat z toho GNU/GPL
software...