Hostingovej server

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Leden 16 13:59:36 CET 2004

> Moje predstava ze by to byl system ve kterem jsou dve administracni
> rozhrani - jedno pro administratora - ktery by pridaval domeny a spravoval
> cely system.
> A druhe pro bezne uzivatele, ktere by zahrnovalo:
>
> Vytvareni domen 3 radu.
> Pridavani emailovych schranek.
> Meneni hesla,jak k ftp pristupu tak k emailu
> Pristup ke statistikam webu - tvorene bud pres webalizer, awstats nebo
> internim systemem.
> Udaje o poctu prenesenych dat jak pres http, tak ftp
> Moznost upravy dns
> [...]

Smysl to rozhodne ma, ale napsat neco takoveho tak, aby to bylo pouzitelne a
bezpecne vubec neni zadna legrace, skoro bych rekl, ze to velmi netrivialni
a velmi narocne. Pokud se vam to povede, budete docela slavnej.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz