Hostingovej server

Růžička ruzicka na sis.znojmo.cz
Pátek Leden 16 14:25:20 CET 2004

-----Original Message-----
From: Standa Pacan [mailto:baz na yo.cz]
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Hostingovej server

>    Myslim ze to vubec nevadi, ja v linuxu taky nedelam dlouho...

Aha, tak proto jsme tak plni optimismu a kreativity :-) - ti zkusenejsi se
opatrne (a nejspis opravnene) drzi stranou...

>Pisu vsechno znova - nechtel jsem vychazet z zadneho hotoveho projektu.
>Puvodne jsem sice hledal neco pro svuj server, aby si uzivatele mohli
>nastavovat vsechny veci co by chteli, ale bohuzel jsem nenasel nic co mi na
>100% vyhovovalo.

Casti jinych funkcnich projektu by se daly pouzit, zvlast kdyz ty projekty
jsou modularni a uprava by nebyla moc tezka.

>Vsechny udaje o uzivatelich bych ukladal do mysql databaze.
>Casem bych asi pridal i podporu pgsql nebo i jinych databazi.

Tady si prave nejsem moc jisty pruznosti tabulek, stromova struktura mi
(intuitivne :-) ) pripada tak nejak vhodnejsi pro vice sluzeb s ruznymi
pravy... No, do LDAP jsem se zakousl teprve vcera, takze az si doctu
specifikaci a trochu se v nem porypu, tak uvidim, jestli nazor zmenim.

--
David Ruzicka