Hostingovej server

Standa Pacan baz na yo.cz
Pátek Leden 16 14:19:06 CET 2004

> Smysl by to asi melo a ja bych se pripojil :-). Pokud tedy nevadi, ze se
> Linux teprve ucim...

    Myslim ze to vubec nevadi, ja v linuxu taky nedelam dlouho...

> Vyuzivate stavajici projektym, nebo to pisete cele znovu? Kam hodlate
> ukladat
> data tykajici se uctu uzivatelu atd. - do ..SQL nebo LDAP (ci neceho
> jineho)?

Pisu vsechno znova - nechtel jsem vychazet z zadneho hotoveho projektu.
Puvodne jsem sice hledal neco pro svuj server, aby si uzivatele mohli
nastavovat vsechny veci co by chteli, ale bohuzel jsem nenasel nic co mi na
100% vyhovovalo.

Vsechny udaje o uzivatelich bych ukladal do mysql databaze.
Casem bych asi pridal i podporu pgsql nebo i jinych databazi.

S Pozdravem
Standa Pacan
http://baz.ic.cz