Touchpad [WAS: Zapnout DMA pro CDROM]

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Leden 16 17:05:18 CET 2004

On Fri, 16 Jan 2004, Roman DAVID wrote:

> Jak se vam podarilo rozbehat tech vice prstiku ? Taky jsem se o to
> pokousel, ale nenasel jsem nikde "jak na to". Co jsem vycetl, tak jen,
> ze by to melo fungovat tak, ze kdyz udelam tap dvema prsty, tak je to
> jako prostredni tlacitko mysi, a kdyz tremi, tak jako prave.

Jo, presne tak to funguje, hrozne se mi to libi.

Funguje to "out of the box", stahnul jsem zdrojaky synaptics modulu pro
XFree86, zkompiloval (neni nutne, je tam i funkcni binarka), zkopiroval
default konfigurace do XF86Config a je to.

Kdyby jste to rozchazel a mel s tim nejake problemy, muzete mi napsat
osobne.

-- Honza Houstek